מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים וימי חלוקה
אנחנו בירוקל'ה נעשה כל מאמץ שהמשלוח שהזמנתם יגיע עד פתח הבית בצורה המהירה ביותר.
מינימום הזמנה באתר הינו 70 ש"ח. דמי המשלוח יתווספו לסכום ההזמנה הסופי לאחר כל הניכויים שינתנו להזמנה כגון קופונים, זיכויים וכו'…
ההזמנות יתקבלו עד השעה 20:00 ביום שלפני יום החלוקה, הזמנות שיתקבלו לאחר 20:00 יסופקו ביום החלוקה הבא. במידה ואתם מעוניינים לקבל את המשלוח בהפצה אחרת במקום בהפצה הקרובה, ניתן לציין זאת בסיום העסקה. בכל מקרה, ירוקל'ה מתחייבת לספק את המשלוח עד 3 ימי עסקים.
שימו לב, במהלך חגים ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים.
ניתן לבצע איסוף עצמי מהמשק שלנו במושב מטע או מהחנות שלנו ברחוב אבולעפיה 11, תל אביב החל מהשעה 10:00 ועד השעה 15:00. ניתן לתאם איסוף עצמי גם במייל irityarokale@gmail.com או באמצעות וואטסאפ שירות הלקוחות שלנו.
עלות דמי המשלוח משתנה בהתאם למיקום הגאוגרפי ותופיע בסעיף נפרד בחשבונית העסקה.
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי). הזמנות שיקלטו במערכת בימי שישי או שבת יטופלו ביום ראשון העוקב.
לכל בקשה מיוחדת, הערה או הארה, אנא ציינו בסיום העסקה ואנחנו נשוב אליכם עם תשובה בהקדם האפשרי.
מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.
ניתן לבטל הזמנת קנייתו של מוצר מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה – לפי המאוחר.
זכות הביטול אינה תקפה, בין היתר, במקרים הבאים:
טובין שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח.
טובין פסידים (מוצרים מתקלקלים או מתכלים כגון מוצרי מזון שעבר תאריך תפוגתם ועוד).
היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין זאת.